你不是真正的快乐歌词:
作词:五月天 作曲:五月天

人 群中 哭著 你只想变成透明的颜色
你再也不会梦 或痛 或心动了
你已经决定了 你已经决定了
你 静静 忍著 紧紧把昨天在拳心握著
而回忆越是甜 就是 越伤人了
越是在 手心留下 密密麻麻 深深浅浅 的刀割
你不是真正的快乐 你的笑只是你穿的保护色
你决定不恨了 也决定不爱了
把你的灵魂关在永远锁上的躯壳
这 世界 笑了 於是你合群的一起笑了
当生存是规则 不是 你的选择
於是你 含著眼泪 飘飘荡荡 跌跌撞撞 的走著
你不是真正的快乐 你的笑只是你穿的保护色
你决定不恨了 也决定不爱了
把你的灵魂关在永远锁上的躯壳
你不是真正的快乐 你的伤从不肯完全的愈合
我站在你左侧 却像隔著银河
难道就真的抱著遗憾一直到老了 然后才后悔著
你值得真正的快乐 你应该脱下你穿的保护色
为什麼失去了 还要被惩罚呢
能不能就让 悲伤全部 结束在此刻 重新开始活著

*************************************************

哭 仿佛真的把我纵容得脆弱了
不要点到我的穴
不然 我就会稀里哗啦的哭

克制着不流泪
却搞得自己身心疲累

努力坚强
却让自己变得落魄

真正的快乐
我好像 遗失了
我的快乐呢??
在哪里了?
找不到了 呵呵呵

低落 一直是莫名的存在着
可是 今天 我明白了
所以 又低落了
有些事情
只是 不去看 不代表不存在的
不去了解 不代表不会发生的
所以 不想知道的 还是知道了
刻意回避的 还是发生了
就在眼前而已 想假装也不行
连给我呼吸 整理思绪的空间都没有

我必须接受的 不是?

呵呵

从答玲那里看到的时候
真的 忍不住 流泪了
唉 讨厌脆弱的自己

不过 我已经修练一身功夫了
情绪来的快
我也会让它走得快
哈哈哈

================================================
刚刚跟答玲说的事情
我真的有想过
如果这么做 真的会让我好过
我真的会考虑
或许 会不公平
或许 会因为我的自私 而伤害别人

可是 我记得
有个人 跟我说过

这种事情 本来就是自私的

是你教会我的
是你让我看到很多事情

我会永远记得
哈哈哈哈
================================================
strong>IN LOVE WITH YOU

男:Just a gentle whisper
told me that you'd gone
Leaving only memories
where did we go wrong?
I couldn't find the words then
so let me say them now
I'm still in love with you

女:Tell me that you love me
tell me that you care
Tell me that you need me
and I'll be there
I'll be there waiting you

女:I will always love you
I will always stay true
There's no one
who loves you like I do
合:Come to me now
I will never leave you
I will stay here with you
Through the good and bad
I will stand true
I'm in love with you
男:Now we're here together
yesterday has past
Life is just beginning
close to you at last
And I promise to you
I will always be there
I give my all to you

女:Living life without you
合:is more than I can bear
Hold me close forever
男:I'll be there....
合:I'll be there for you
合:I will always love you
I will always stay true
There's no one
who loves you like I do
This I promise...
I will never leave you
I will stay here with you
Through the good and bad
I will stand true
Hold me closer...
Our love is forever
holding us together
Nothing in this world
can stop us now
男:Love has found
女:love has found
合:a way~~~

女:I'm in love
男:I'm so in love
女:Woo~~~
男:Yes, I'm in love
女:Ahee~~~
男:I'm so in love
合:with you
*************************************
谢谢
这首歌 很好听

希望 你这么做的意义
我的错觉

arrow
arrow
    全站熱搜

    jelltslee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()